Startujeme pod číslem 4!

V pátek 15. července jsme se probudili s divným pocitem! Co že to je dnes za den? Ano!! Dnes proběhne dlouho očekávaná kapitánská schůzka! Do závodu zbývá pouhých 17 dní a my se konečně dozvíme všechny záludnosti, které na nás Héřa s Tomášem v letošním ročníku na trati chystají. A že otázek v hlavách máme dost a dost! 🙂

Startuje se v úterý 2. srpna z Hradčanského náměstí v Praze. Do maratonu letos nastoupí celkem 39 týmů, první se vydá na trať v 13:01, intervaly mezi startujícími jdou po minutě, ti poslední si počkají až na 13:39.

Frajeřina je, přijít k losovacímu klobouku, říkat nahlas “chceme 4 – ku”a vytáhnout si co??? No přeci – 4-ku :). Ano, tým K4 se tedy tento rok bude prezentovat startovním číslem 4. Do Mostu máme před sebou tedy skoro čistou silnici. 🙂

Na celé trati nás čekají celkem 3 prémie. A hned první záludností je autodrom Most s časovkou družstev. Areál autodromu bude uzavřený pro naše potřeby až od 18:00 hodin, dřív nebude možné vyrazit do časovky. Zaznamená se čas příjezdu týmu do tohoto bodu a bude se čekat na 18:00 hodinu, kdy se teprve vyrazí na okruh podle pořadí dojezdu. Minuty čekání se každému týmu odečtou z výsledného času. Restart pelotonu, ale s tím si poradíme! Druhou časovkou je vrchařská prémie na Červenohorské sedlo. Héřa vzkazuje, že to nejsou druhé Dlouhé stráně, ale krásný mírný kopeček, který každý bez problému vyjede J. Poslední prémií je časovka jednotlivců v průjezdním bodu 25. Písek.

Závod je po celé trase rozšířený o další menší soutěže a odměny pro týmy. Za zmínku stojí vložené fotografické soutěže v devatenácti průjezdních bodech: 5. Ješťed, 7. Kunětická hora, 8. Kuks, 12. Červenohorské sedlo, 13. Uničov, 14. Olomouc, 16. Pustevny, 19. Bratislava, 20. Lednice, 21. Pasohlávky, 22. Nové Město na Moravě, 23. Telč, 24. Hluboká nad Vltavou, 25. Písek, 27. Čeňkova pila, 28. Plzeň, 29. Cheb, 30. Loket a 31. Lány. A krásná je i speciální vložená prémie Czechtourismu a Preciosi – 700 km o korunovační klenoty Karla IV. Nejrychlejší tým v tomto bodě získá skleněné korunovační klenoty v životní velikosti!

Závěrem už jen zbývá dodat, že Héřa při plánování trasy letos myslel ve zvýšené míře na naši bezpečnost. V sadách pro týmy, je hodně reflexních polepů na kola i doprovodná vozidla. A na trati samotné je daleko větší počet zakázaných úseků. Takže, teď máme dva týdny na to, spoustu tratě přeplánovat. 🙂

Kluci, děkujeme za přípravu a vaše úsilí a moc moc se těšíme, až to celé vypukne!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *